fredag 6 juni 2008

lgh

Ja, nu har jag äntligen flyttat t sthlm och fått min andrahands lgh. När jag kom in tyckte jag att den var heeelt underbar. Luftig, ljus, fin.
Nu, när "hyresvärden" har dragit och jag fått gå runt lite inser jag att så inte är fallet riktigt.
Den är inte riktigt lika fin längre.
Skitrand i toan, snuskigt skräp i badrumstunnan, ingen gardin framför badrumsfönstret så jag kan vinka till mina grannar i deras fönster när ja både e på toa och duschar, disk i hon, mat i kylen som kommer bli gammal, hennes grejer i min bokhylla osv osv.
Inte så jävla nice helt enkelt.
Lite skit i hörnen bryr ja mej inte alls om. Dammråttor o ja brukar bli polare. Men skit, snusk o äckel, det är inte riktigt min melodi...
Men men, what to do?
Jag drar t hultan imöra, får la slänga allt skit innan ja drar så här inte luktar peck när ja kommer tillbaka om en vecka. Sen får ja la städa lite. Sen kommer hon hem igen ett par dar. Kanske hela proceduren startar om då igen. Återstår att se.
Jag ska iaf äta en massa bönor o ärtsoppa innan ja ska flytta härifrån i augusti, gå på toa precis innan ja far och inte spola efter mej. Så det så!
what goes around comes around

Hultan på söndag. Så här med kommer bloggen ligga nere i en vecka. Ni får la läsa gamla inlägg så länge eller nått. Jag kommer bli gravt besviken när ja kommer hem igen om det visar sig att ingen vatt inne o läst trots att ja inte skriver.... Så det ligger på er nu.,..
Ha d grrreat!
Nu jäklar är det time of my summertime som kommer. wiiiieeeee

Inga kommentarer: