onsdag 4 juni 2008

Sommaren är här!!

Ja, nu är den fan här på riktigt riktigt!
Klättrade i pyramiden me Elof o Alex, och sen hängde ja me Malen i solen en stund och sa hejdå till Linnan, snyft.. Men iaf, man smälter! Det är bikini och luftiga braller som gäller, annars får man värme-panik! Dock måste jag packa och fix plugg. Känns sjukt ratigt, men va fan.
Jag kommer aaaaldrig orka lyfta min väska. Den är redan typ full, och då har jag mycket kvar att trycka ner... Det är då obefintlig tid på gymmet, sittande vid dator och öl i park gör sig påmind. De förut smått existerande bicepsen är nu totalt obefintliga. Dom har krypit in någonstans vid benet i armen o gömt sig, vägrar komma fram. Det gäddhäng andra brukar få vid 45 börjar redan skymtas under min slappa arm och jag har en tydlig bild framför mej hur jag kommer se ut om 10 år. Och jag gillar den inte.
Och nu kan man ju tycka att detta borde ge mej en spark i ändan att fixa till detta. Men det gör det inte. Återigen är det bristen på karaktär som fuckar upp mej, och jag försöker istället psyka mej själv till att gilla mina mjuka slaffsiga armar. Och då ska vi inte tala om resterande kroppsdelar. Så här lagom till strand och fläshande av kropp och hud. *mummelgruffgruff* Jag ska börja benämna mej som kurvig istället för smått överviktig. Jag ska framhäva mina höfter och rultiga mage. Jag ska dansa och hoppa på kalsong-efterfesterna så att om jag slutar hoppa så rör sig kroppen ändå av sig själv. Ja, jag ska bli den där "härligt avslappande lilla tjockisen" som folk gillar eftersom den har självdistans. Sen går jag hem och gråter.

Inga kommentarer: