tisdag 3 juni 2008

Hår off you go!!

Igår rök det av.. Allt hår på huvvet bara putts väck!
Och det som var kvar blonderades en smula, men ska blonderas mer. Vitt? nja, vi får väl se.
Självklart var det bara löshåret som flög av, men jag kan tänka mej att min mor möjligtvis fick hjärtat i halsgropen, och ett sånt ögonblick får man inte kasta bort!
Var tvungen att ta av det långa inför hultan, det hade annars blivit katastrof. Mitt vanliga hår var ju i stort sett en dread förra året när ja kom hem, och det innehöll både det ena och det andra.

Idag var det opposition. Man blir ju förbannad över att uppsatsen måste tas upp igen och ordnas på ett par punkter. Och det är jobbigt att ge opposition på någon annan eftersom man känner sig suuuperhemsk som påpekar en massa saker som skulle kunnat ha gjorts bättre... Men men, what to do?!

5 dar kvaaaar t hultan! 2 till sthlm!!
Fiskskålen, jag lånar mina egna ord igen, f´låt, men:
Jag ser ljuset Jonathan! Jag kan se ljuset!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy katten va du kan va elak! Det blev precis som du skrev, hjärklappning och förtvivlan i hjärtat under en tusendels sekund!Blondera eller som du väljer att kalla det bleka, varför då?? Blondiner......jag blir så trött! Skit för håkvaliteten och vad är det nu du försöker bevisa???
Gissa vem som skrev!

*Emma* sa...

Ja, jag tror mamma o marcus har blivit en. För första delen är mamma-aktig, men andra delen av kommentar är marcus-lam-aktig.. Nån av er kommer bli sur.. vem blir det?