tisdag 17 juni 2008

Hultsfred

Ja jäklar vilken festival det vart.
Boddei camp med drygt 35 andra, så sjukt sweet.
Rage against the machines - Den bästa konsert jag någonsin varit på i hela mitt liv. Med ett stadigt tag i mellanåt från två starka händer, med en av de bästa vännerna vid min sida, med alldeles lagom mycket alkohol snurrande i mitt blodomlopp och med ett konstant leende på läpparna såg jag detta band som jag längtat efter att få se så länge att jag inte trodde det var sant att jag faktiskt såg dom. Fötterna gjorde ont, man knuffades och ibland behövde jag vända mej om för att se så att Ville var kvar där ifall jag skulle ramla (vilket han alltid va) och jag har aldrig vatt så lycklig.
Solstolssittande, öldrickande och 1000 internskämt. Mellanstadiedisco i campet till tidigt på morgonen, snabba möten med okända sköna människor, uppvaknande med minifamiljen jag Madde & Ville o morgonmys, "hatten, slatten, patten, ratten" osv. "soooleeen" vid solglimtarna, "vad vacker han eee"...
Skitig jävlig trött o småsjuk åkte ja då hem efter 8 dagars festival i söndags. Lycklig och utmattad. Detta kommer jag kunna leva länge på...

Idag börjar det riktiga livet igen med arbete... iaf i 8 dar, sen blir det gbg med west coast riot! Längtar redan

Inga kommentarer: