onsdag 18 juni 2008

Skabbig lgh

Ja fy fan. Jag visste att denna fina lilla lgh jag hyr är lite skabbig och att tjejen jag hyr den av inte är en av de mysigaste jag träffat, även om hon ser sjukt fräsch ut. Men detta tar fan priset!
Var på toaletten o sitter där o myser. Tittar ner och vad ser jag?
Silverfiskar. Säkert flera hundra.
Fötterna åkte upp på en gång säkert 2 dm från golvet!
Och de som var me mej o Linnan i Polen vet hur mycket jag hatar silverfiskar!
De är bland de mest vidriga jävla djur som finns! Äter annans skit liksom. Och man blir inte så jäkla lätt av med dom heller. Men dessa verkat ha fått frodas i all sin stillhet. Där var typ 3 stora, alla andra var kanske 2 mm långa, små bebisar, en hel jävla kolloni!!! Och jag som brukar ha som polocie att döpa alla smådjur jag måste döda.. jag får nog göra ett undantag.
Fy fan vad vidrigt!!!
Hjälp! Någon! Vem som helst! Hur i helvete ska jag bli av med dom?!! Tips någon?
Och finns det så många där så måste dom finnas i hela lägenheten! Inga mer fötter med sockar på som gått på golvet här i min säng inte.
Och finns det så många silverfiskar, vad finns här inte mer då liksom?!! Nä fy fan!
Det kryper över hela kroppen och jag känner mej handlingsförlamad.
Fy fan vad vidrigt!!!!!!
Hjäääääälp!!!

Inga kommentarer: