måndag 23 juni 2008

Komma ifatt

Det är inte bra att inte ha varit ensam på så här länge. Man hinner aldrig stanna upp. Tänka lite. Det kan även vara det allra bästa, att inte ha tid att kunna gå in i sig själv för ibland orkar man inte det. Men nu när jag kom hem från jobbet känner jag att det var alldeles för längesen och absolut behövligt.
Idag ska det rensas ordentligt tror jag. Här ska vara sån där småtramsig pop-musik som jag inte längre gillar men som jag avgudade för en 5 år sen, det ska liggas och funderas, det ska skrivas privat-dagbok och lgh ska städas, disken ska diskas, badrummet skrubbas.
Idag är dagen då jag ska komma ifatt. Både mej själv, städeriet och se den film jag viljat se nu i en vecka nämligen Flyga Drake.
Emma babe, here I come again. Var beredd, man vet aldrig vad som finns där inne...

1 kommentar:

Jenny sa...

Bra Emma, det är bra att du peppar dig själv! You got it, girl! :)