onsdag 13 maj 2009

Uppsats skeenden

Fan vad lövely det är när man skrollar så mycket fram och tillbaka att scroll-grejen blir helt geggig o asäcklig av all skit av ens till synes rena händer. Det lägger sig liksom som en otroligt otrevlig klump på varsin sida av makapären. Me nischt like.

Process process är det enda jag har tänkt appropå uppsatsen de senaste veckorna. Är så jävla gött när man har suttit fast i ett par timmar, småskrikit för sig själv (rätt gött då att va ensam hemma eftersom man låter mentalsjuk) och sagt saker som "jag FATTAR ÄNTEEE" väldigt högt. Och så då, plötsligt bara släpper det! Man skriver en halv sida utan problem och tycker det blev skit bra!
Dock, nån timme senare läser man igenom den halva sidan och inser att det är skit... Men den där minuten när det släpper överväger ändå denna besvikelse, och när man sedan går och lägger sig är det den känslan man minns i kroppen.

Okej, jag har en konstant ångest i hjärnan och kommer hela tiden på saker som jag missat vilket gör att jag högt utbrister "Ja just dä!!", som t ex igårkväll när ja borsta tänderna. Bara sprutade tandkrämsludd över spegeln. Torka torka, städa upp lödder, och sen när jag skulle skriva upp det jag hade kommit på, ja då hade jag självklart glömt det.

Labil som attan är man. Och stressad!
Om 1½ timme ska jag skicka uppsatsen till handledare för en i stort sett sluthandledning... Känns ganska jobbigt.

Men just därför bör ja sluta skriva här och återgå till de sidor jag just nu hatar mest i hela världen. Kan även vara bland det sämsta jag någonsin läst. Men det hör till processen att tycka det...

Process rocess ocess cess ess ss s. Ekot in my brain

Inga kommentarer: