lördag 2 maj 2009

Liggandes i soffan drömmer om kvällen

Ikväll ska jag o Malen Dj:a på NH igen.. Jag är så pepp att ja smått svettas, lyssnar på musik jag vet vi kommer spela ikväll och djupandas. Det var så längesen vi lira nu att jag känner mej ringrostig, men desto mer glad över att kvällen snart är här!

Dock blir det knappt någon alkohol för min del. Bestämde på riktigt förra helgen att jag nu skulle ha en vit månad, som sen blev 2 vita veckor som sen blev 1 vecka. Mathilda kommer ju nästa helg..
Problemet är nu bara det att jag just kom på att detta kan bli sista helgen me Malen innan Yran, alltså nästan 4 veckor, som vi kan festa ihop..
Det är d som är problemet med våren o sommaren. Man vill passa på, vara med, ha kul. Man vill inte förlora en endaste helg, en endaste fin solig dag eller ett tillfälle att ha roligt med sina vänner.
Så vad ska man då göra? Gå emot sitt samvete, sitt eget beslut och sluta vara så förbannat Bror/Syster Duktig? Eller ska man göra som man har beslutat, känna sig nöjd imorgon och kanske få en lite tråkigare kväll?
Funderar på att mötas halvvägs, dricka en öl på förfesten, de tre gratisölen under spelningen o kunna känna mej halvnöjd imorgon.

Ujujuj vilka problem man har. Stackars stackars mej. verkligen....verkligen...

Kvällen kommer dock bli bra oavsett. Jag är på ett strålande humör och jag tror inte nått kan stoppa mej idag. wiiihoooo

Inga kommentarer: