fredag 15 maj 2009

Au revoir Sväje!

En timme kvar tills flygbussen går. Då är jag på väg!!
Först nu kom pirret. Det ordentliga kalaspirret som man hade när man var 7 och skulle gå till skolan för första gången. Lite kallsvettiga händer och en aning ångest över att man ska ha glömt nått! Dessutom är jag hyffsat asmycket nervös inför passkontrollen. Systers råd: var lugn, tala långsamt, le.
Lugn, långsamt, le. Check!

Konstigt att tänka att jag om 14 timmar kommer dricka morgonte med syster vid Damaskusporten. Men härligt!

Lyssnar på Timbuktus "Det löser sej" och känner mej lite lugnare. Det ordnar sig ju alltid!

wöwöwö bara 50 min tills jag går hemifrån. Jag vill nu nu nu! Har redan dubbelkollat passet, biljetterna, packningen, inget vasst i väskan, mina kläder och allt 4 gånger. Vill fara nu!!!

Förresten, är det bara jag i hela världen som inte fattat vad det här med Twitter är för nått? Känner mej ju 95 år gammal

Inga kommentarer: