torsdag 14 maj 2009

It´s the final countdoown!!

Inte många timmar kvar nu tills jag far. 17 för att vara mer exakt. 30 timmar tills jag är framme.

Går runt i lägenheten och letar efter saker att packa. Det känns som att jag har glömt en miljard saker eftersom jag knappt ska ha nått med mej. Det stör mej sjukt mycket.
Imon kan det nog bli stressigt. Måste in te stan o köpa o fixa en massa grejer. Sen upp till uni för att lämna tillbaka bok. Packa det sista, göra mej klar för avfärd. Försöka hinna plugga lite till för att få ihop teorin, reffa lite extra på vissa ställen och utveckla ett helt nytt resonemang som jag idag fick reda på under handledningen. Diska o städa lite här hemma så det inte växer en massa konstigheter lite överallt när jag kommer hem, och lite annat smått o gott.

Uppsatsen är inte klar. Typ klar, men det betyder inte klar. Damn!
Min bok Tre år i g är försvunnen. Har inte behövt den i stort sett under hela uppsatsskrivningen, men nu gör jag det! Och då är den mystiskt borta. Fattar det inte.

Är trött som en jävla gnu men ingen tid för sömn. Ska försöka ordna ett par mer saker innan sängen på allvar kan få locka mej till sig. Sista natten i umä på en vecka.

Och till sist, bara för att det är the final countdown, så måste den här killen få va me.

Inga kommentarer: