torsdag 7 maj 2009

Uppesittarkväll

Förra uppsatsen satt jag uppe på nätterna jämt. Denna gång har det varit dåligt med det.
Dock! Ikväll! Då var det dags. Klockan är nu kvart över 1, alltså inte så mycket, och jag känner mej sjukt nöjd. Med mina mått mätt nu för tid´n när väckarklockan står på 8 och jag vaknar innan är detta galet sent. Dessutom gör jag en massa nytta!
Jaha-a-rå! I köket hemma hos mej är det pysselverkstad serrö! Uppsats-pyssel!
Idag vart ja nämligen väldigt pepp på "Det Heliga Landet (enligt vissa)" eftersom far min förde över lånade pengar till mitt konto till biljett.
Detta betyder att jag mååååste bli superklar me skrivandet. Att handledningen nästa onsdag i princip ska bli den sista. Att jag ska kunna åka ner till värmen och systern in das Arab-land och slappna av från skolan i allra största mån.

Därför gott folk! Därför sitter jag här ikväll me cola, glass och tyyyyystnad och pillar, ändrar om, gillar, fyller ut, ogillar, lägger till, tar bort, får ont i huvudet och skavsår i hårbotten av nervöst omedvetet kli vid problem.
Jag gillar´t. Faktiskt! Det e rätt gött när hjärnan visar error error och ögonen knips ihop per automatik.

Palestina, Here I Come!!!

Inga kommentarer: