tisdag 5 maj 2009

Smileys världen

Igår:
Foffis :/ vid packning
Emma :( vid foffispackning
Foffis :) vid väntan på buss
Emma :( vid väntan på buss
Foffis 8-o vid stress när ingen buss kom
Emma 8-o när ingen buss kom
Foffis :O med taxi till flygplats
Emma :´( och :o när foffis far t flygplats
Foffis :´( när missar flyg
Emma :/ när foffis missar flyg
Foffis :/ när kommer hem igen
Emma :) och :/ när foffis kommer hem igen
Foffis och Emma :D på kvällen

Idag:
Foffis :/ när fara
Emma :/ när fara
Foffis :/ och :) vid påstigning på flygbuss
Emma :( vid hejdå-foffis
Foffis :) vid flygplats
Emma :´( vid ensam hemkomst

Bred mix av känslor på ett dygn. Nu trött

2 kommentarer:

Systeryster sa...

Åh söta!!! Världens bästa smiley-beskrivning!!!

Tack världen för internet, skype och snabba pekfingrar!

Och du kära syster...tänk nu på en sak...jag vill HEEEEEEEMSKT gärna att du kommer och hälsar på men jag skulle aldrig vilja att du gjorde det om du inte är supernöjd med din uppsats. Plugget först!

Puss och gos, ses snart.

Anonym sa...

Du é ju bara bäst på att fånga känslor så klockrent och på ett sånt enkelt sätt som med smylisar! Jag hade aldrig kommit på det! Jag lär mig något nytt/viktigt varje gång jag är inne på din blogg!
Mammissen