söndag 10 maj 2009

Bra skit

Helgen med mathilda har vatt riktigt sweet! Intensiv självklart. Fint o få hänga me henne igen, att hon fick träffa de flesta av mina polare och att vi gick på klubb Subjekt tillsammans och dansade röven av oss. Götte!

Nu är det 5½ dygn kvar tills jag landar i Palestina. Är så galet pepp att jag ibland får hög puls, svettiga handflator o gör ett litet "skri" ljud från strupen. Wiiihoo

Och nu appropå inget alls så drömde jag om Reinfeldt inatt. Jävligt skumt. Jag, Linn o Erik skulle hålla i en presentation av våra uppsatser. Men istället för att göra det som vanligt hade vi gjort en film, och som filmmusik var det en Rumänskt stråkorkester som lira... Iaf bla bla Jag och Fidde var med om en massa konstiga grejer, nu minns jag inte riktigt vad. Och till slut sa jag "fy fan Fredrik vilken konstig dag" och han "eeh jo du!" och sen skrattade vi så mycket att vi la oss ner o grät. Hm, inte för att ja har så mycket övers för den karl, men i drömmen va han cool.

Denna veckan kommer endast att handla om plugg och förberedelse inför resan. Och det känns jävligt okej

Inga kommentarer: