måndag 11 maj 2009

Destruktiv paranoia

Felaktig överskrift men orkar inte byta.
Jag är lite sån med allt just nu känner jag.
Har så förbannat mycket att göra att jag inte gör nått, och sen straffar jag mej själv för att jag varit dålig.
Exempel:
Ikväll kl 19 är det en demonstration i Vännäs pågrund av de rasistiska handlingar som skedde där i helgen. Jag vill verkligen fara dit och fick erbjudandet av Petter att dessutom fara dit i bil, stanna en timme o sen fara hem igen.
Dock har jag nu varit så otroligt dålig, knappt pluggat och bara gjort annat. Gör ständiga försök att skriva o putsa, men faller hela tiden bort. Total okoncentration!
Därför får jag inte åka dit ikväll.. Om det inte är så att jag nu snabbt blir jätte duktig. Vilket inte känns så troligt.

Skit skit skit.
Det är liksom lite fööör mycket nu. Måste fix inför resa på fredag. Tvätta, packa, fix väska, fix kläder, fix kopiering av pass o utskrift av biljett etc. Dessutom MÅSTE jag i stort sett bli klar med uppsatsen. Dessutom MÅSTE jag försöka fixa ett jobb till i sommar. Bestämma mej för vart jag ska ta vägen under sommarmånaderna.
Över allt detta hänger en önskan om att vara social och träffa de jag vill. På onsdag kväll ska ja Dj:a me Malen t ex.

Fan, kanske dags att skriva en "att göra"-lista och tidsplanering för veckan. När det gäller allt!
Som det är nu är det ett dåligt error error över min hjärna. Pall not

Inga kommentarer: