onsdag 6 maj 2009

Ett spöke som blev verkligt

Idag fick jag träffa Linnans pappa!
Soooommmm jag har längtat efter detta möte! Och helt spontant blev det dessutom.
Och, som om detta inte vore nog, bjöd karln mej o dotern hans på middag på O´learys, det du!
Trevlig prick det där. Och jag fick en snabb bild var vännen fått sina drag ifrån, både fysiska och själsliga. Fint.
Därav verkligt nöjd med dagen. Tack för det!

Det enda molnet på min himmel är att jag idag ringde stället i Halmstad jag skulle komma ner och provjobba på nu i maj. Ringde för att berätta att jag hade möjlighet den 22 maj... Då svara den förbannade kraken att han "hade tänkt å ringa" och att "han hade all hjälp han behövde" och "tack ändå"
Jävla idiot. I dom här tiderna ringer man väl för bövelen på en gång när man vet att någon tror att den mer eller mindre har jobb... eller?
Tur att jag sökt sommarkurser. Blir väl t o hänga i ume i sommar, leva på CSN o inte ha råd att åka någonstans. Pepp pepp!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Farsan tyckte du var så härlig! eller som han även sa till morsan i telefon..."vad emma va en fin jänta, jag förstår att de trivs tillsammans.."...=)

Linn