fredag 30 november 2007

avreageringstext efter den förra

Fan, jag börjar jobba om en timme, och trots metal på risk-att-granne-snart-börjar-bli-förbannad-på-allvar-nivå och försök till att avreagera mig mot den enorma jävla tristess och bitterhet jag känner ikväll så är jag fortfarande arg.
Ja, jag är fan arg, bitter, ledsen, deprimerad och riktigt riktigt riktigt jävla asförbannad!!!!!
Och det värsta är inte att jag ska behöva se på äckligt glättiga fulla ungdomar som dansar skandalöst mot varandra och lyssna på helt jävla värdelös R´n B skitmusik och samtidigt stå och le och se ut som att ja älskar varenda jävla människa som beställer nått så meningslöst som RedBull o vodka och tror de är coola när de dricker detta slisk som de tror är drinkar... nä det är fan inte det värsta. Det värsta är att jag på vägen hem kommer nynna på nån jävla skit låt, se nån full ful unge som ligger o spyr i en snödriva och vara nöjd med kvällen och krama 20-lappen efter uppdelningen av dricksen jag har i fickan.. OCH VARA NÖJD!

30 minuter kvar innan jag måste börja ta på mej 4 lager av kläder, mössa, två halsdukar, vantar, sen skorna.. och medan skosnörena försöker låta bli att knyta sig svettas man ihjäl i alla kläder så när man väl kommer ut fryser man iaf, sen ska jag gå en kilometer i halkig snö och möta de äckliga människor som sedan kommer komma alldeles för fulla till mitt jobb och som JAG sedan kommer få skit av chefer för eftersom han tyckt jag överserverat folk jag aldrig ens sett eftersom vakten inte kan sköta sitt enkla jobb att inte släppa in för fulla människor!!!!

Jag har hört att om man ler och försöker skratta trots att man är sur och arg så skickas nått skit till nån del av hjärnan så man bli lite gladare...
ehhhahahahahahaaahahaha leee leeeleeeeee

helvete heller
mer hårdrock
mer metal

Inga kommentarer: