onsdag 28 november 2007

sur.....igen..lite iaf


idag när jag ringde studera.nu var jag nr 13 i kön o väntetiden beräknades till 15 minuter..
Väntade.. rösten kom tillbaka o sa att det var 10 min kvar
väntade länge till.. och rösten kom tillbaka o sa att det var...
14 minuter kvar
what the hell??!!!
sen var det 11, sen 10 sen 13 minuter... då la jag på

men det har varit så fint väder idag och jag hade en sån mys kväll (ja, där ska vara mellanslag) igår me syster att jag är lite glad idag iaf ^^
Men foffis har nog rätt, det var nog morgonpromenaderna till skolan som fuckade up vår relation när vi bodde ihop. Båda är avskyvärda människor på morronen.
Nu får vi bara ut góbitarna, d v s gemensamt klagande på folk, bitterhet över livet emellanåt och mycket skratt åt vår fula ohumoristiska fjantiga omogna underbara humor

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu fick jag en sån "Jag längtar efter er så att jag kan DÖÖÖÖ" känsla igen. De kommer oftare och oftare nu! Kanske beror på att jag tillåter mig att längta när det nu är hyfsat nära till jul! Jag kan höra ert hysteiska skratt när jag ser bilden....dvs som det låter när det bara är ni själva som står ut med er och ingen annan fattar vad det är som är så fantastiskt kul! mammsen