måndag 3 december 2007

En ensam drink vid 1

Första mannen: Får jag ge dej en kram?
(synd, han var söt.. men inte fan får han en kram för det! Har ju aldrig sett karln...)

Andra mannen: Är du inte säker på vilka Familjen är??!! Vad lyssnar du på för skit musik om du får säga 1 band? SOAD?!!! Ja, då lär du ju inte ta illa upp om jag bara dumförklarar dej och din musiksmak rakt i ditt ansikte. Jag fattar inte varför du blev lite sur...? Men du är fin, och en fotograf sa att jag borde bli fotomodell..
(Ja, han var ganska snygg, men som man brukar säga, desto snyggare desto ointressantare och se-på-mej-syndrom som jag kräks på)

Tredje "mannen" (ja, han förtjänar ett par " "): Vadå, det är väl klart att ekonomiskt kapital är det viktigaste kapitalet! Och va, vad säger du? Att du kommer knäa mej om jag inte släpper dina armar? Haha, jo säkert.. Vad fan gööör du?? försöker du knäa mej??!!
(JA! Släpp mina armar innan ja nitar dej..O ja varnade ju först! det var sååååå nära (visar mellan pekfinger o tumme) att ja träffa hehe)

suuuuuuck som fan.
Bara för att man är ensam tjej på ett ställe och tar en drink själv i baren så verkar det som att alla idioter ser sin chans till en desperat tjej som inte kommer fatta hur puckade, självcentrerade eller bara jävligt buffliga och körda i huvudet de egentligen är..
Mm, lessen pojkar, men här har ni en proffs-drinkar-dricka-brud som fattar när jag kan knäcka er i knähöjd och ni får krypa därifrån utan att ens ha fattat vad ni gjorde för fel..

Jag hade faktiskt roligt igår ^^

Inga kommentarer: