onsdag 14 november 2007

Hata Kommunicera

Man blir faktiskt förbannad
Kommunicera, bolaget som leverar internet till mej har nu strypt hastigheten till min dator. Varför? Jo, för att man får bara ladda ner ett visst antal Gb i månaden, och de tycker att ja gjort det nu. Så nu blir min dator askalas seg. Och sen tyckte de ja tankade ner nått mer, men det enda ja typ gjorde var att kolla mitt schema.. Så då blev d ÄNNU segare!! Och så fick ja ett mail där det stod ungefär "Du kan köpa ca 29 Gb mer som du kan ladda ner saker för om du betalar 129 kr denna månaden, annars kommer du få en hastighet i samma snabbhet som ett modem"
Är inte det typ ett hot? Och är det verkligen lagligt? Jag menar, det är ju olagligt att tanka ner grejer (det är därför ja inte gör det..... ehhhhhehehee) och om de då säljer fler Gb att ladda ner till så tjänar de ju pengar på att folk gör olagliga grejer... kan det verkligen vara lagligt??!!!

Iaf.. Var på middag idag hos Petter.. Ja o Maria var där för att fira att han sagt upp sig från Harrys. det är ju fantastiskt. Och det var gott... myyyyyyyycket gott!! Älskar chokladpudding.. Och gratis!!!!!!!!!!!!!

Shakawan va trevlig som attan, och det var kalas att ha han här!
Och det är mys att sova med någon. Riktigt mys att vakna av att man ligger o håller någon i handen i sömnen..
MEN
Sova med någon i all ära... Men fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va skönt det är att sova ensam sen.

Jag är på kanten till ett stup, och jag vinglar, men moahahaha, jag ska klara det!!! Jag sätter 100 spänn på det. Nån som sätter emot?!

1 kommentar:

Cildir sa...

Hej gumman! Vilka problem du har måste jag säga! Skrattade smått åt ditt söta förtvivlade sätt att skriva dina internetproblem på. Hoppas du får ordning på det hela på något sätt.

Kul info: Jag är för tillfället väääldigt (indirekt) nära dig... på så sätt att jag läser två distanskurser vid Umeå universitet. Haha. Kul eller vad? Pussa!!!