tisdag 20 november 2007

Bläh

Jag vill inte vara sjuk mer... trött på min hosta, trött på att bli snurrig direkt när ja inte sitter eller ligger och jag är trött... rent allänt.

Jag vill inte ha mina gener längre... Jag vill kunna äta hur mycket godis, chips, dålig mat & dricka hur mycket läsk o öl jag vill utan att det syns ett dugg utanpå... Visst, kroppen inuti ser för jävlig ut då, men den dagen den sorgen!!!

Jag vill lämna den här staden nu, om det bara skulle få vara för en helg... Bara få åka ner till sthlm, se lite annan natur och andra människor för ett tag... Det vore underbart!!

Jag vill vinna en massa pengar.. eller inte en massa... ett par tusen bara, så jag slipper jobba på mitt skitjobb...

och precis NU skulle jag vilja ha en stooooooor skål med chokladpudding eller tryffelkaka som jag fick äta alldeles själv och som jag inte skulle må illa av eller bli mer tjockis av.... mmmmm, det vore sweeeeet!!

Istället ska jag hoppa ner i säng... eller bara lägga mej. Är för sliten p g a sjukis.. så det får bli mer stillsamt...

Inga kommentarer: