måndag 26 november 2007

dröm

En dröm ja inte får glömma..:

Jag var avhuggen på mitten, och låg på sjukhuset vid liv medvetande o allt det där men hade inte ont alls.. Blev bara förbannad över att det tog så lång tid innan ja skulle få operera mej.. Och sen stog en läkare huuur länge som helst och förklarade vikten av att ja måste ligga still under operationen eftersom alla blodådror o allt smått grejs man har i kroppen (nä, inte vet väl jag, ja e humanist för fan) va så små och skulle ta lång tid att sy (!) igen...
underligt

Jag knarkar kaffe.. Mina ögon och hjärna vill sova hela tiden. Jag menar, hur normalt är det att kunna sitta upp och somna utan mening med en bok i händerna?!! helt sjukt juh. Så nu knarkar ja äckligt ljummet kaffe med alldeles för mycket sötningsmedel i..

Dagens horoskop från Aftonbladet (som ja inte gillar längre men som ja ändå inte kan hålla mej ifrån.. ja kämpar för att läsa dn istället..)

STENBOCKEN

22/12-20/1

Du är impulsiv och ovanligt påhittig, något som påverkar både yrkesliv och privatliv på ett positivt sätt.

ha ha

Inga kommentarer: