fredag 2 november 2007

Jippi och tjohej!



JAAAA!!! Nu är det november!! Vem kunde tro det? Att denna månaden skulle komma så snart menar jag! Och att mörkret skulle vara ett faktum redan?? Wiiieeee, det är ju fantastiskt...

Nä, fan, det går inte. Jag kan inte. jag försökte, men knappt fingrarna ville skriva det... Det är svårt att ljuga medan man skriver, svårt att skriva med fingrarna korsade och känslan av tungan som blir svart (yeah, metal!).

jag HATAR att det redan är november!!!!

Så.. Rättfärdigat.

och jag AVSKYR alla människor som säger: Nämen det ääääär ju så mysigt, kan man tända ljus o sånt!
Ja men det gör jag ju för tusan året om! Och vaddå, måste det vara svart som i en säck utanför fönstret, depressionen ett faktum, ögonlocken tunga som sten och alla människor sura och lättirriterade som anledningar för att man ska få tända lite jäkla ljus??!!! NEJ TACK

Aah, så där. Nu känns det iaf bättre för mej. Spelad glädje och tillgjort smile och skratt är det värsta jag vet. Hellre bitter, lite sur och ärlig mot sig själv och sina känslor. Iaf för min del. Då kan ja skratta hjärtligt och ärligt åt min egna hemska fruktansvärda tillvaro och bitterhet.
Längtar tillbaka till dit jag var på bilden ovan!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

OK visst är det mörkt och dystert, men det går fort till juuul och sen vänder det mot ljuset igen. Förresten så blir jag varm och gla bara av att läsa det du skriver.
Puss från pappa.