onsdag 9 april 2008

Warsawa

9 dagen i rad jag dricker ol. Har finns inte a a o, sa darfor kommer detta blogginlagg se lite knas ut.
Jag har feber, ar trott och har sovit daligt den senaste veckan, sa det kanns inte sa spex.Men det funkar..
Nu ska vi pa reggae klubb men ja hade egentligen garna viljat dra me mina polare ut pa riktigt polsk klubb me polacker, men jag vet att det inte kommer bli sa bra p g a febern..
Dagarnma har varit sweet och jag har haft det riktigt riktigt roligt. Imon ska ja traffa min informant, och det kanns bade lite jobbigt och spannande.
Dagarna i sthlm va de basta i mitt liv sa ja kanner att det latt va vart alla penhgar och brist pa somn. Dock gor det oxa att jag e sjukt trott har i polen.
Far la skriva mer nar ja kommer hem antar jag.
Javla skit feber och ont i halsen!!
Snart kommer jag hem t min egna sang, komme rbli sjukt skont och jag kommer bli galet sjuk...
hej raaaaa (inte guden)

1 kommentar:

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.