måndag 14 april 2008

Falsk veggo

Jag känner mej som spökplumpen.
Eller nån annan lurig varelse. Kommer inte på nån mer..
Men iaf
Jag köpte vegetariska grejer idag på Ica. Inget kött utan sojafärs och såna där nuggets som e vegetariska. Och det är väl bra.
Men den nöjda känslan efteråt är ja la inte riktigt värd tycker ja.
Wannabe och lurendrejare e vad jag är. Man blir ju nästan lite förbannad.

Nu har jag iaf äntligen skrivit klar manuset inför kvällens radiosändning. det blev inte så bra. Men va fan, jag började skriva igår kväll o avslutade det nu på 2½ timma. Då får det faktiskt bli som det blir. E trött o lite illamående. Satt uppe i natt o skrev me fin människa på msn t halv 2, sen sov ja ett par timmar och vaknade av en rethosta som skavde upp halva halsen så ja knappt kunde andas. Ensam o lite trött-sjuk-lessen i mörkret är inte så skoj... Ja vill bli frisk!
Nu ska ja försöka laga mat fastän ja inte pallar o mår lite illa. Känns coolt.

Att vara tillbaka i skolan känns sjukt. Peppen som ja trodde skulle infinna sig efter 2 veckors farande infann sig aldrig. Koncentrationen är som bortblåst. Orken existerar inte.
Och Venezuelas tvmyndighet vill byta ut Simpsons till Baywatch på grund av moraliskt dilemma. mmmhmmm?
Vart är världen på väg?

Inga kommentarer: