söndag 27 april 2008

Sthlm is the shiat

Ja e fortfarande kvar här i staden, och som vanligt har man gjort mycket sköjjiga gräjjer.
Idag ska ja kanske åka ut t Universitetet för att få lite skrivande gjort, och imöra ska ja göra fältarbetet. Får se hur länge ja stannar. Om jag bara får sovplats hos folk och jag klarar av att göra av med minilite pengar så kan ja stanna längre. Hoppashoppashoppas
Jag vill verkligen inte tillbaka till Umeå, och jag vet inte riktigt varför heller.
Kanske har det o göra med d ansvar som finns där
Kanske är jag bara less på stan.
I vilket fall så har jag förhoppningsvis fått jobb här i sthlm i sommar, så det jag i så fall behöver är boende någonstans.
Alltid detta boende-problem...
Och jag vet inte riktigt vad det är med sthlm som lockar egentligen. De flesta av mina fina vänner bor ju i Ume liksom... Men nått e d. Kanske anonymiteten, den som antingen kan vara underbar eller det värsta som finns.
Men, varför överanalysera allt allt allt när man bara kan vara..

Inga kommentarer: