onsdag 23 april 2008

Sthlm, igeeen

I och för sig ska jag dit för att göra fältarbete inför B-uppsats och sånt, men det behöver jag inte tänka på just i detta ögonblick.
Nä, just nu är det bara så jäkla sweet att veta att imon bitti kommer ja sitta på flygplatsen o ragga sittplats i ett av de flyg som far t hufvudstat imöra... Och om allt går väl, vilket det självklart kommer göra, så kommer jag åter igen befinna mej i storschtän imon. Så jävla gött!
Denna gång ska det dock bli fattigare leverne och inte lika mycket flashieflashie me bankkortet..
Dock ska det, precis som man kan vänta sig när tösen far, regna hela helgen.
Man blir ju förbannad.
Får se dock hur länge jag stannar. Kanske för aaaalltiiiid!!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad ska du skriva om? Hoppas du får en trevlig vistelse i Sthlm. Jag åker till Umeå imorgon, ska hämta mina sista grejer och städa ur lägenheten... usch jag har ingen lust...