fredag 18 april 2008

Att försöka vara duktig

Idag när ja vaknade var ja pepp och positiv till den här dagen.
Jag hade lyckats somna halv 2 i natt, alltså någorlunda tidigt. Ja vaknade till väckarklockan, vilket jag inte lyckats me på hela veckan. Jag gick upp och började tvätta mina kläder, ääääntligen! Nere i tvättstugan (och varför i hel*ete heter det fortfarande stuga när det egentligen är en grå korridor i betong och mördare-som-gömmer-sig-överallt-känsla?!) tänkte ja: Nu går ja upp o städar mitt rum, diskar och fixar o donar o gör det vår fint.
ha ha ha.
Jag är nu inne på den andra ronden maskin tvätt, en återstår. Idag blir det 9 maskiner. Fantastiskt. Men städningen, ja, den går la så där va. För här sitter jag. Och skriver om det.

I natt drömde jag för andra gången att min Guns N´Roses LP som ja köpte i sthlm var ovärderlig. Det måste betyda nått!! eller?

Inga kommentarer: