måndag 23 februari 2009

För övrigt (2)

Japp, fett uttråkad redan.
40 minuter sen jag skrev sist.
1½ timme sen jag satte mej på bussen.
Vi är i Övik. Spännande.
Jag är hungrig. Var otroligt ohungrig när jag satte mej på bussen så tänkte att "äh, macka, töh, pyttsan, kommer INTE behöva"
Nu "åh, macka, mjau, sjuttsingen så gott det hade vari"
Ja har en chokladkaka som var liten när jag köpte den och som nu är halv. En halv flaska vatten. Max i syne men inte möjlighet att ta mej dit. En galen chaufför. I nöd av åksjuketabletter men ignorerar fortfarande det faktumet att jag kan stänga av datorn. Saliven är tjock. "Dåligt tecken" for förbi i skallen, men tittar bara åt ett annat håll. "Det man inte vet vet inte man det" eller "det man inte vet tev etni nam ted" så kan även araberna läsa det fast ändå inte.
Tjo om man hade haft sällskap. Tji när man är ensam.
Det piper i mitt öra. Fattades bara det.

Inga kommentarer: