måndag 29 december 2008

Jullov

Mer o mer tjockis av mammas goda kakor, pappas goda köttbullar och julegodis, bärs o mycket tv-tittande.
I natt sov jag 15 timmar efter 4 dagars festande, julafton, juldagen i Halmstad, annandagen i Göteborg me Wille, lördagen i Malmö med familjen och sedan efterfestande med Glesbygd´n och Räfven-folk till söndagmorgon då det var dags att återigen fara till Halmstad.
Mobilen har blivit stulen, alla mina drygt 250 nummer - booooorta. Hemsk sköj
Skulle egentligen berätta om historien när ja for t Gbg o försökte få tag på Willes nummer i 3 timmar, och till slut klarade det. Den borde skrivas ner så jag aldrig glömmer den, men pallar inte. Får la berätta om den någon annan gång.
Exaaakt en vecka till min födelsedag idag!! Och redan idag ska jag få min present av far o mor. Jag o pappsen ska fara o köpa en telefon.
tillfälligt nummer tills jag kommer tillbaka t umä där mitt nya kort med samma nummer ligger är 0730704762. Eftersom det bara är ett kontantkort tänkte jag att det ju inte spelar någon roll att lägga upp det här. Kommer bara funka någon vecka till liksom.
God fortsättning!

2 kommentarer:

Judge Dave sa...

Räfven är kung.

Anonym sa...

Saknar dig med, som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Japp precis så mycket!!!

Dålig uppdatering, vilket, bör betyda, sådär snabbt analyserande, att du har ett rätt så bra jullov.

Miss you pullan!!!