torsdag 1 januari 2009

1 januari 2009

Jag är skeptisk. Det nya året kommer inte bli ett Emma år. Jag känner det i hela kroppen.
Jag är ingen slav under horoskop, men jag vart ändå lite hoppfull när jag förra nyår fick reda på att 2008 skulle vara Stenbockens år.
Med tanke på hur det gick undrar jag hur fan detta året ska bli.
Kanske träffar jag ingen. Kanske går det sämre i skolan. Kanske vet jag ännu mindre vad jag vill göra i framtiden.
Eller så blir det helt tvärtemot.
Eller... så man gör det till... Vilket inte är ett bra alternativ med min attityd.


Nyårsafton va coolt iaf. Hemma me mor, far o syster, åt 3-rätters, drack "champagne" och grogg o lirade spel som var så hysteriskt roligt så det blev asflabb från samtliga så hårt att mamma satte chips i halsen o började hosta så kraftigt så hon fes, så nyår kan man inte klaga på. Dessutom vaknade jag mer fräsch en nyårsdag än vad jag har gjort sen jag blev tonåring. Så jävla gött faktiskt.

dock halsont o helt jävla körd i huvvet som man blir när man börjar bli sjuk. Men inte fan ska jag bli sjuk, jag ska ju t sthlm på söndag!! Egentligen skulle ja ha åkt imon men eftersom att ALLA MINA JÄVLA NUMMER försvann på juldagen så har jag bara Nathalies o Mcus nr i sthlm, o förstnämnda ska jobba hela helgen. Därav söndag. 2 dar i sthlm.. suck.
I ofs. Ena dan är årets bästaste dag.
Längtar som attan

Inga kommentarer: