onsdag 3 december 2008

Icke brydd

Jag bryr mej inte om er längre. Blogghettsen är över. Hela "jag ska få fler läsare än puckot BlondinBella innan jag dör"-ångesten har försvunnit. Ni betyder inget för mej längre. Eller kanske inte just nu bara, och ni betyder inte längre en siffra som betyder hur många som läst just idag. Ni äe nu människor som kanske råkar ramla in här, kanske skriver en kommentar som jag blir glad, sur, arg eller förvånad över. Men ni betyder inget i den statistik som Bloggtoppen ger mej. Jag pallar inte skriva bara för att jag ska skriva så att folk inte ska sluta gå in här o kolla ifall jag skrivit.
Nä, nu blir det kvalitet istället för kvanitet. Dock inget jag tänker garantera.. Kvalitén alltså.

Jahaja, så kan det faktiskt gå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra att du inte känner någon hets från bloggtoppen. Det du skriver är ju ofta rena kåserierna som jag kan läsa i HP ibland och småskratta över så fortsätt du och skriv när det känns bra och du har något att förmedla för du kan verkligen uttrycka känslor.
Pa

Anonym sa...

Det tycker jag låter helt jävla sunt! Tyvärr är världen för inskränkt för att sådana ord som dina ska ta sig till en bloggtopp, folk vill tydligen inte läsa om orättvisor, bitterhet och ett fuckat samhälle, de vill läsa om rosa nagellack, mingel med linda rosing och se bilder på dagens outfit... tragicooo.

du kan ju trösta dig med att du är långt mycket mer intelligent än alla de där ärke puckona.

Kram//Linn