lördag 6 december 2008

Dagen i all ära

Idag skulle jag ha:
*Packat ner nästan allt
*Fixat färdigt Elofs present som skulle bli vackrast
*Duschat
*Städat
*Haft spelkväll med vännerna
*Inte skrivit på msn
*Lagat god mat innan spelkväll
*Sparat pengar med icke utgång
*Lyssnat på lugn och skön musik

Vad jag har och inte gjort:
*Inte packat alls
*Fuckat Elofs present så den ser förjävlig ut och blev helt misslyckad o i samma veva fuckat mina händer så de med ser förjävliga ut
*Kollat på mitt ostädade rum och inte brytt mej
*Ställt in spelkvällen
*Skrivit med både Wille o Richy på msn
*Inte lagat nån mat utan ätit yoghurt o rostad macka
*Kommer förmodligen kröka iaf, så inga pengar bli sparade
*Började med lugn musik, blev less o lyssnar nu på Asta Kask
*Tittat en hel del på tv
*Förstört en bit av golvet i korridoren o lite på fönsterbläcket i köket
*Suttit mycket och tittat rakt ut
*Kärat ner mej i en fantasibild av ingen existerande människa som jag bestämt mej för att finna vilket jag inte kommer göra
*Skräpat ner hela min säng med smååå smååå kartongbitar som jag kommer behöva sova bland i natt

Och än är inte dagen slut!! Jag kommer hinna med en massa dumheter!! wiiieee

Inga kommentarer: