tisdag 9 december 2008

Började med dålig

Kom hem, slog på tvn o fastnade där. Lätt hänt i dessa depressionstider då så lite hjärnverksamhet som möjligt är det skönaste tillfälliga man kan få, nära orgasm-hjärn-känsla att slippa vara vid medvetande, så som känslan är vid Tv tittande.
Men sen blev jag en bra människa igen. Skrek (trots att jag var aaalldeles ensammen) "NU Emma NUUU!!" och stängde av tvn, hävde mej snabbt upp ur sängen, och blev stående där en stund lite förvirrad. Hade redan hunnit glömma vad det var jag skulle göra. Gick ut i köket och åt istället.
Sedan kom ja på! Jag skulle ju fix "hemlisen" tills imon. Gick in på nätet baaara för att fixa den där grejen jag var tvungen att fixa för att kunna fortsätta fixa med "hemlisen". Istället blev det mail, nån halmstadsida, andras bloggar, mail igen och nerladdning av tentabeskrivning. Tills jag kom på, jag skulle ju fixa!!!
Stängde ner allt jag INTE skulle göra och började fixa. Var duktig i typ 10 minuter... Sen kom ja på att jag vill ju lyssna på musik samtidigt. Vilket jag lyckades leta efter på datorn i 10 min. När jag väl hittat nått o lyssna på kom ja på, jag skulle ju fixa!!
Reflekterade över hur många gånger de senaste drygt 2 timmarna jag verkligen försööökt börja fixa men hur min hjärna hela tiden fuckar med mej. Och här sitter jag. Istället för att verkligen fixa det jag måste sitter jag här och skriver om skiten. Helvete!
Nä nu ska ja fix o trix, skära o tära, spraya och haya (fanns inge bra som rimma).
Härrå!

Inga kommentarer: