måndag 11 augusti 2008

Inte kul men kul..

Jag förstår om man kanske har svårt för att skojja om allvarliga saker. Jag förstår om man, som jag, blir paranoid när man skämtar om grejer som man sen är rädd ska drabba en själv som straff från nått övermäktigt eftersom man är fel fel fel när man skrattar på andras bekostnad...
Men äääär inte denna rubriken väldigt rolig och underligg? Rubrik
ja, det dröjer nog ett tag tills han är under ett ligg igen... hö hö hö hö hö hö hö hö hö hö
Ja, ännu en mycket torrskojjig dag i mitt liv.

Idag har ja köpt ett par knasiga byxor. Jag kommer förmodligen aldrig att använda dom, det visste jag redan när ja köpte dom. Men jag VILL ju så gärna passa i sådana... jaja.... jaja.. Jag försökte shoppa idag, men jag är inge bra på det. Och det var inte ens kul så ja förstår inte varför ja fortsatte.. Men men, det blev en hel del promenerande runt på söder och en myyycket god veg-paj på Blå Lagun. mycket bra

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahaha! jävulskt kul..(men såklart fruktansvärt sorgligt)

Syrran och jag har haft ett intern skämt hela sommaren som är mer än over the top, sånt som man bara INTE får skratta åt, vi förstod att det skulle straffa sig, och givetvis, visst gjorde de det. men det var de värt=)

Saknar dig pullan, kom hiiiit!

Linn