tisdag 19 augusti 2008

Fantastiskt

Det är fascinernade hur jäkla trög man är.
Jag vill inget hellre än att bara springa ut i solen, hitta en äng som man kan rusa över med blommor och högt gräs piskandes mot ens ben och sen slänga sig i en hög och läsa härliga böcker medan fåglarna kvittrar och solen värmer.
Men för att få göra detta måsta jag packa snabbt, städa o fix och klä på mej.
Istället sitter jag här obekvämt i min säng med datorn i knät, för liten bh och morgonruffsig i håret o läser vänners bloggar o skit. Molnen har börjat driva in över stockholm och den varma solen är snart ett minne blott. Humöret är en aning sänkt eftersom jag köpte en biljett, betalade för den, tryckte på knappen "ej ombokningsbar", och insåg försent att jag betalade för en biljett som var för idag. Jag ska inte resa idag!!! helvete helvete helvete, 400 spänn åt helvete, helvete.
Ja, man blir ju förbannad, det blir man. Jävla pissdag

Inga kommentarer: