tisdag 1 juli 2008

Uppdatering

Blir inte mycket skrivet nu. Internet muppar sig här.
Men saker händer...
Gbg var riktigt riktigt bra! NOFX, Lagwagon, Millencolin, Bad Religion, Comeback Kid, Flogging Molly, Randy, No fun at all, DLK... mycket bra band.
På fredan vart det Sticky Fingers me CC och Jimmy. Sjukt kul!!
Lördag och tågresa hem. Mådde så där och var riktigt trött. Självklart blir det så då att 3 brudar från Köping hoppar på, sätter sig runt bordet där jag sitter och pratar om hästar, hur tråkigt fotboll är, "o så kom han hem t mej med vääärsta blombuketten, o så hade jag INGEN VAS!!" *väninnor nickar förstående och med en blick som tycker synd om*, gnällig jävlig dialekt och skit gulliga var dom. Så där färgglada och söta så man bara blir trött och vill slå liksom.

Söta syster på kostvisit, men hon kommer snart tillbaka igen. Hon är nere i Halmstad, får pappas góa mat o mammsen mysiga kramar o klappa Pricken. E lite avis, men ska ju ner där sen o få min dos å.

Var på banken idag för att fix ny internetbank-dosa. Sjuuuukt trevlig o flirtig snubbe som hjälpte mej! Under vårt samtal såg jag mej som en framtida Frao Banktjänsteman. Men insåg sen att en sån torrboll som alla de som jobbar på bank är inte skulle bli så kul i längden. Det vet ju ALLA att det finns vissa yrken där man inte kan ragga..

Det får bli en liten uppdatering detta. Ska försöka skärpa mej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sist jag var på banken försökte jag vara lite flörtig med tjejen jag fick hjälp av. Bjöd på jordgubbar jag precis hade köpt.. Efter att jag insisterat på att hon ska ta en jordgubbe tar hon tvekande en och säger att hon sparar den till efterrätt. Inte speciellt spontant.