onsdag 2 juli 2008

Röntgen

Idag var jag duktig flicka.
Bokade tid hos läkare och fick foten röntgad sen den feta smällen från den feta snubben för 2½ månad sen.
Inte så kul dock att ta av socka o sko hos läkaren som sen skulle ta på foten och vara jätte nära den med sitt ansikte.. Stackars stackars läkare, sjukt pinsamt.
Och snäll chef jag har som lät mej gå från jobbet och allt. Kommer säkert t o m få betalt ändå för tiden jag inte kunde vara där. Han e galet snäll!

Ikväll kommer systeryster hit o myser. Ska bli trevligt. Jag har saknat att vara ensam med henne, systerkväll o pratpratprat. Börjar sakna mina vänner i Ume ganska mycket med. O hinner knappt hänga med folk här heller. Ska bli ändring på det där nu när jag börjar få rutin på jobbet.

Jag hatar vädret!!!! Det måste vara fint nu nån kväll när jag är ledig! Annars får ja nippran.
Första plankningen idag trots gulvästar vid spärrarna. Läskigt, men tror inte de såg mej, jag är så sjuuukt smidig o snabb.
Enough just nu. Inge kul blogg men... ja, återigen uppdatering.

Inga kommentarer: