söndag 2 mars 2008

Är i gång

Ikväll satt ja o glodde lite förstrött (för s trött) på en film. Ganska värdelös sådan, men eftersom söndagar är min enda tv dag passar jag på. Dumt egentligen, men det är så jag funkar som människa: frossar medan ja kan även om ja inte vill..
iaf
Kom på en massa saker jag vill, tänker, inte får, tycker det borde vara, o sånt. Gick därför in på datorn och började skriva redan till nästa radioprogram som är först om 2 veckor! Jag vet inte ifall ja kan vänta så länge innan jag ska få ur mej det jag skrev högt så andra hör. Jag vill ju nämligen inte avslöja för mycket vad jag är förbannad över för de få människor ja känner som kaaanske kommer lyssna, då blir d ju liksom inge roligt... Hmm.. kanske att ja frågar om ja får sända varje vecka istället..

Pappsen ringde förut. Hade ett sånt där mys-samtal som jag verkligen gillar då man talar om ditt o datt o ingenting. Emma likey.
Och i natt kom jag hem med nån okänds socka på mej eftersom jag bl a fick i uppdrag av Malen i lördags att byta klädesplagg me nån okänd på krogen. Vi hade tråkigt så vi gjorde en massa sånt dumt. Sockan var iaf sjukt äcklig insåg jag, så den åker i sopen. (shit vad det där om uppdragen lät så där patetiskt tjoheeej-va-buuuuusiga-vi-vaaaar! äckligt klämkäkt.)
Ja, fy tusan

Inga kommentarer: