torsdag 27 mars 2008

Förkylter....igen!

Fan fan fan
Ja, jag svär idag
Jag gillar nämligen inte att vakna upp av att ja inte kan andas genom näsan, och under densamma är det nått intorkat skit som kroppen producerat under natten och som nu ligger som en stel äcklig fruktansvärd hinna under näsan.
Halsen är tjock (eller smal inuti?) som nyponsoppa och öronen känns mer döva än vanligt.
Jag vaknar upp i ett rum som är så på bristningsgränsen stökigt att ja knappt kan ta mej fram.
Tentan är inte inlämnad och Ylva har ett mini-födelsedagskalas i eftermiddag.
Min lön för att lira på TC är ett festivalband runt armen som jag nu inte kan fara ner t stan o hämta.
Jag bör träffa informanten och få ett viktigt papper av henne.
Jag bör skriva inför radion på måndag.
Jag bör läsa motionerna inför IKSU:s årsmöte.
Huvudet är fyllt av mer sånt där kropps-producerat klägg och det gör att varje tanke tar dubbelt så lång tid att tänka.
Jag har ingen frukost i kylen.


UUwwwääääähhhhh!!!!

Inga kommentarer: