onsdag 19 mars 2008

Fucking lööv-ah

Ja jäklar va fina vänner jag har!!
Det är så fruktansvärt jävla skönt att få sms direkt efter man sänt radio, få höra att folk lyssnat, läsa om mej själv på folks bloggar (tack Linnan o Toffifie) och hur de gör reklam för mitt program o uppmanar folk att lyssna! Att Linnan återberättat vad jag sagt t folk i gruppen..
Jag blir så där fjantigt lyckligt rörd
Men det skiter jag i
EGOTRIPP I FUCKING LÖÖÖV-AH

Nu blev ja sugen på bärs me, shiat
O varför lyssnar man inte mer på Skunk Anansie?! Fatta´nte

1 kommentar:

Anonym sa...

Du förtjänar ju för fan publicitet kära vän!=)... Jag saknar också snus häng dricka bärs kvällar, nätter, dagar. Jag vill me- nuuu.. ahhh- vill vill vill---- Tycker inte alls din kommentar var fjantig, tycker bara den var sann så in i helvete, snart när allt kaos lagt sig, då ska vi snacka skit över pissljummen öl!!!