fredag 21 mars 2008

Dj på TC!

Idag, när ja låg i sängen o myste, ringde stationschefen från studentradion o fråga om ja vill vara Dj på TC under Umeå Open!!
jaaaaa, det vill jag!
Läskigt, creepy, måste bränna skivor som en galning, måste fix låtar ja inte har, måste försöka få till ett spelschema och jag måste fix en snygg outfit :)
Lönen för detta är att få tre dagars pass på Umeå Open och, antar jag, backstage-pass. Men jag tycker, och hoppas, de kan slänga in en gratis öl eller två också.

Dj Bitterfitta, er rock-punk-skejt-reagge-lirare på TC!!

5 kommentarer:

Christoffer Carlsson sa...

Haha vad grymt! Sjukt roligt! Grattis! Se till att spela "young folks" med peter, bjorn & john. det är typ världens bästa låt. nästan.

angående petra mede, så vaknade jag på rätt sida, faktiskt. problemet med henne är att hon aldrig säger något roligt, som är genomtänkt. ett fint exempel är när hon berättade om hur hon arbetade som Stockholmsguide, och turister ibland ställde frågan "Finns det bilder ifrån när Vasaskeppet sjönk?". Det är skämtet, på något vis. Problemet är bara att för en turist är det en helt motiverad och "normal" fråga. Det är snarare Petra Mede som är dum i huvudet.

Anonym sa...

Grymt Emma! kanske värt att gå på Umeå Open då. Kram / Maria

Anonym sa...

Kul kan man få en autograf innan du blir för känd?
Pa

elli sa...

Jea jea jea!! Så jääävla ballt! Jag kommer förbi och dansar, lett! Lite iallafall, när jag inte jobbar... Jag vill önska "För en lång lång tid" med Håkan H. Det är väl punk... eller...?

Jenny sa...

Åh grattis gumman! Fan vad kul! Hoppas det går bra, jag ska hålla tummarna. Du är värd det här, tjoho!