söndag 9 mars 2008

Högmod + fundering

Ja, egotrippar e jävligt gött.
Det fick jag idag, först via ett sms från toff där han skrev att han skrivit om mej o radioprogrammet på sin blogg, och sen självklart när ja läste bloggen. Jag menar, vem vill inte läsa om sig själv där det står att Emma + Bitterfittankonseptet =Perfekt?
Man blir ju nästan tårögd. O d känns coolt (o lite pressande, men på ett bra sätt) att ja t o m har lyssnare i sthlm, att Linnan säger att hon ska köpa en köksradio bara för att kunna lyssna på mitt program (alltså, även om hon inte gör det så är ju bara det att hon säger det sjukt fint) och att jag inte ens pratar om nått vettigt för att förtjäna detta!
Yeah, det är grymt.

Man blir ju förbannad för övrigt på totalt jäkla socialt inkompitenta människor som dessutom är packade och har en hemsk (det finns söta, men denna var icke detta!!) liten ölmage som han gärna plutar extra med o inte låter en va ifred!!
Asså, det kan ju va kul i typ 5 min, sen blir ja bara arg.
Det är d som är skillnaden på människor som alla gillar och mej. Då fortsätter dessa omtyckta människor att vara trevliga genom att säga nått i stil som Edlunds tösen "Sätt på nån musik o dansa vett ja!" medan jag säger "Du rör vid mitt ben, vill du dö? Dra till nått varmare ställe va innan ja slår dej på riktigt!!!"..
Hmm... ja, så kan det va
Men palla liksom!?! Hell no
Hmm.. kanske e d jag som e socialt inkompitent?

shiat

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt att en köksradio blir köpt. En fin 50 talsvariant i ny lägenhet o mys studner på måndagskvällen. Längtar redan...


Hahaha jag tycker du gjorde helt rätt som bad "Mr glasögonorm flottig ölmage" dra dit pepparn växer...

elli sa...

Woo! Jag vill också läsa om Emma + Bitterfittankonceptet = perfekt! Var hittar jag den bloggen? :)

//"ett hemligt fan"

*Emma* sa...

tjena mitt "hemliga" fan... hähä, veeem kan du vaaaraa? ^^ förstår dock inte riktigt vad du menar? e ja trög nu o skojjar du lite eller e d bara vanligt emma-fatta´-nte?

*Emma* sa...

Nu fattar jag!!!! (typ 3 sekunder senare haha) adressen till min fina väns blogg är http://itoff.blogspot.com/ Han är sjukt bra människa och en underbar bloggare... check it outah! Dessutom cool att ha en polare i sthlm som lyssnar på en :)

elli sa...

Jea! Danke, då ska jag kika lite där! Vicken grej att ha distanslyssnare. Måste dock passa på att skryta med att vårt bästa longdistance-lyssnar-rekord var en lirare som ringde in i sändning från Prag... Fett som vispgrädde!