torsdag 6 mars 2008

jappsi

Ja, då blir det radio varje vecka då rå :) Så jävla gött!
Nu får mitt alterego Bitterfittan rastas en gång i veckan. Det kommer hon må bra av! Och dessutom blir det kontinuelig avskrivning eftersom jag sätter mej o börjar knepa o knåpa på det jag ska säga direkt när det har hänt.
Dock kanske det inte blir så pepp här. får ju inte avslöja för mycket vad jag ska prata om innan måndag.... Problematiskt...
Men för er som e nyfnikna angående måndags program kan jag avslöja sammanfattningen.. den kommer här:

Jag har beklagat mej över hur filmer påverkar mitt romantiska, eller snarare icke romantiska liv, jag har lipat över hur H&M fuckar upp tonåringars hjärnor, jag har funderat över hur man lever i mörkret som uppstår utan taklampa och hur man smidigast får denna bytt. Dessutom har jag berättat historien om Bitterfittans utekväll på Corona, filosoferat över toalett-pedagogiken och därmed självklart även berört min fantasi om hur folk ser på mej, och ifrågasatt pretto-style på ica.

Ja, det säger mycket men ändå ingenting, moahaha.
Åter igen är det torsdag, och jag börjar äntligen känna att man börjar lyckas vända tillbaka på dygnet.. åsså blir d hälg ijän. Crapettycrap. O flickan är förkyld som en gris.
Mmm, allt kan ju inte va bra jämt...

1 kommentar:

Jenny sa...

åh jag vill verkligen höra dig! jag får börja lyssna över internet på måndagar då? eller blir det på torsdagar?

tack för dina fina ord förresten. du får nog boka en resa uppåt och spöa någon. :/