torsdag 4 februari 2010

Att ständigt arbeta mot dåliga vanor

Det är ju ingen hemlis att jag gått i terra hela hösten. Personlig utveckling is the shit och jag har sannerligen utvecklats och mår tusen gånger bättre i mig själv.

Dock är det lätt att ständigt falla tillbaka i gamla vanor igen, dåliga vanor som gör att jag sänker mig själv på olika sätt, blir osäker både på mig själv och andra, och som gör att jag mår kasst.
Men fan va jag jobbar hårt för att motverka detta.
Befinner mig just nu i 3 verkligheter. En där jag snart ska börja på drömjobbet och är superlycklig. En där jag ska flytta ifrån de käraste jag har och inte kunna träffa dom varje dag eller ens varje vecka eller kanske ens varje månad. Den tredje är verkligheten som handlar om den där nya personen som gör att jag än mer försöker låta bli att tänka på K-town. Ultratidigt att uttala sig särskilt mycket om nått egentligen, men tillräckligt gammalt för att det ska kännas så jävla surt att det hände nu.

Labila lilla emma gör allt för att den stabila ska vackla just nu. Bli osäker och så där självisk som jag ju blir när jag inte har kontroll över situationen. Men fan vad jag kämpar emot.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.