torsdag 22 januari 2009

More to come...

...men en lite snabb uppdatering..

Sitter just nu på ett hotellrum i Sthlm. Mammsen är uppe i arbetsform tills imon, så for in bara över kvällen för att träffa henne en snabbis. Mycket mys.

Igår kom jag fram till att man ju faktiskt är kick ass på kulturanalys. När man snackar med "vanligt folk" (ursäkta alla ni som ser er som sånna) så inser man hur jääävla grym man är. Och för första gången sen jag började KA tänkte jag "men helvete, jag KAN ju det här!! Och jag är grym på det!!" Kändes skönt.

Att bo ihop med två personer man inte även delar kött och blod med är intressant, men det går bättre än vad jag trodde. Och när man då dessutom lägger till att vi suttit och stirrat på varandra sen i lördags utan tv eller internet och ändå inte mördat varandra så blir man ju positivt inställd till resterande tid MED internet. Kan nog bli bra skit.

Nu ska mammsen bjuda mej på finkäk på restis. Gillas.
Kommer bli fler uppdateringar nu och oftare när internet klaras ut och in i lägenheten. För den som är intresserad. Vill säga typ 2 pers. Men wtf. Härrå!

Inga kommentarer: