tisdag 13 januari 2009

Pist, så jävla pist

När lärare tar sig befogenheter de inte har. När de bara kör över folk, inte låter folk pröva själva utan bara tänker på sitt eget och programmets bästa trots att man är bra. När de tar ens forskarplanering, säger att den är bra men "behöver ett par justeringar och ändringar vilka är markerade röda och blå" och ens text sen ser ut som en jävla sammansatt valvaka med Sossar-töntarna och Moderat-jävlarna, då är det fan inte ok. Speciellt inte när det man faktiskt, faktiskt(!), skrivit är tillräckligt bra!

Den här mannen har jag smått bråkat med i över 2 månader nu. Jag har beklagat mej, förklarat min ståndpunkt och ifrågasatt saker. Jag har fått svar och varje gång har jag gått därifrån med tanken att "nu blir det nog bättre". Och vad får man? en jävla jenkar-flagga rakt upp i ansiktet när man öppnar filen.

Det här är inte hans uppdrag. Mej o mina studievänner är de enda han behandlar på detta sätt. Han kommer knappt ens titta på de andras planer eftersom han inte lägger sig i deras praktikplatser. Det är nämligen det som egentligen är poängen. HAN SKA INTE LÄGGA SIG I!!!!!

Jag har bara en sak att säga:

Dra åt helvete jävla auktoritet maktmissbrukar gubbe

1 kommentar:

Anonym sa...

WORD

Linn