onsdag 28 januari 2009

He e som så

sitter i Stadshuset och väntar på att en person jag ska intervjua ska komma hit. Blir alltid lite pirrig innan jag mött personen, men alltid när jag tagit den i hand och satt mej ner så är jag lugn som en filbunke. Man har ju koll liksom (höhö, hjomenvisst)

Är på ett mer eller mindre ständigt dåligt humör.. Inte bra. Men det har sin naturliga förklaring, så jag tror det snart går över.

Imon kl 8 på morronen (!!!) ska jag vara på Ronnaskolan och göra en gruppintervju med elever där, och sen även en person som jobbar där. kl 8!!!! Med tanke på att jag försov mej i morse så e man ju lite nervös...

Imon kommer Bergmans modern till schtään, eller, sthlm, igen. Ska möta upp henne då och gå på My fair lady. Sweeeet!
Och på fredag far jag till Uppsala och ska hänga o kramas med Elof hela helgen. Längtar ordentligt.

Man är inte riktigt van vid att ha en så här planerad vecka. Brukar bli lite mer si så där som man känner fört. Icke sa nicke.

Enough

Inga kommentarer: