söndag 3 februari 2008

Jag klarade det!!

I veckan sa jag att jag inte skulle festa denna helgen.. alltså, inte dricka alkohol, och ja klarade det! Nu kanske det låter som att ja skulle vara alkis eller nått, men det är alltid en massa sköj som lockar på helgerna, och det inkluderar oftast alkohol...
Men, denna helg har jag myst. Och inte med vem som helst! I fredags var ja hemma hos Linn o kollade på film, käkade mumsig mat (hasselbackspotatis, typ beasås och marinerat mumsigt kött) o hade det askalas.
Igår kväll var det nääääära att det blev någon slags utgång, men istället, runt halv 9, blev det åter igen Linn. Kollade först på Harry Potter (fast vi pratade mest) och sedan Vanilla Sky (som man sett 1miljard gånger men som är sjukt bra). Runt ett blev det Baloo grillen o halväcklig mat. Fan, ja visste ju att ja inte ville ha! Men men, vad gör man inte när man är galet hungrig. "huuuuungriiig" lät det till och från antingen från soffan eller fotöljen.
Och äntligen har jag börjat träna. Eller, jag har varit där en gång, men tänkte även träna idag. Känns skönt med träningsvärk!
För övrigt kan man ju inte beskylla Bostaden för att vara snälla och generösa. Här är kallt som i en grav i mitt rum. Typ ingen värme som kommer från elementen. Snåla jävlar.
Måste avsluta med nått positivt, det gick ju så bra i övrigt idag.. hmm....
Det är fint väder!! (men ja kommer inte hinna gå ut, det är min städvecka i korren)
jaja

Inga kommentarer: