torsdag 31 januari 2008

Hemska Emma!!!

Så här usel har jag nog aldrig känt mej!!!!!!
Fick en kommentar på min blogg "Värdelös dejt" av Ume-F.
Jag visste verkligen inte att han läste min blogg!!!
Men det rättfärdigar inget... Dock skulle jag aldrig skrivit så om jag visste att han läste den..
Grejen är bara att min blogg är en avskrivningssida där jag knappt tänker på vilka det är som läser den, många grejer är bara halvseriösa, och jag skriver det som min hjärna producerar, vilket är mest skit.. Bara ibland ploppar det upp bra saker.
Men Ume-F! Jag vill verkligen verkligen officiellt be om ursäkt till dej! Som sagt hade jag inte en aning om att du läste min blogg. Förlåt!
Jag förstår din reaktion. Jag hade blivit asförbannad själv, så jag förstår din känsla. Jag hoppas du kan försöka förstå icke allvaret som ligger bakom, att jag som vanligt har tryckt ihop en massa känslor och tankar till två meningar. Att jag inte funderar på vem jag skriver om eller, som sagt, vem som är mottagaren och att jag skriver för min egna skull..
Jag vet att det inte rättfärdigar något alls.. Inget alls..
Förlåt
Det jag lika gärna hade kunnat skriva var att jag, när jag åkte till dej, hade målat upp en bild över hur du skulle vara. Så gör jag med alla människor, jag målar upp hur jag vill att folk ska vara.. Det är även därför alla mina förhållanden spricker, ingen kan leva upp till mina förväntningar. Efter vår dejt kände jag att det inte skulle komma att funka.. Inte för att ja inte gillade dej utan för att vi är olika, som människor är mest.
Med min fula humor och negativism tryckte jag ihop det till två meningar...
Förlåt

Inga kommentarer: