onsdag 13 februari 2008

Dags för fasta!!

Ja, nu har jag bestämt mej.
Även jag ska fasta till påsk. Alltså drygt en månad.
Men istället för att fasta från mat så ska jag fasta från Tv och msn.
Tv:n ska bort helt från mitt rum, msn får vara på endast när jag verkligen sitter vid datorn. Jag får även titta på tv om det är det som är tanken när jag besöker någon, men det är enda undantaget!
Och man fastar inte på söndagar.
Ja, det känns som ett väldigt bra och skönt beslut. Kanske att det kan bli så att jag kan slänga ut tvn efter påsk, får se hur mycket jag har saknat det.
Istället ska jag försöka läsa mer, umgås med människor jag tycker om och träna.
När ja tänker på det är det ganska många timmar, väldigt många faktiskt, som jag kommer få "lediga". Spännande
Nån som är på att utmana mej?

1 kommentar:

Anonym sa...

funderar lite på om jag ska utmana dig....men inte ikväll....villse den där reprisen... får se, kanske en annan dag!
mamma